Followers

Blog Archive

Friday 9 December 2011

~honeymoon ke...~

dah lama x updates blog..sbuk? x juga...cerita...banyak...malasssss..x leh ckap ape la ye... dah seminggu cuma berdua ngn hubby..ank dara saya pula bercuti pnjang..sunyi sgt rasa..selalu ada jugak kwn bergaduh..ni sorg2 je sampai hubby  balik kerja..tp time ank x da ni dia balik awal..kesian kt saya kut...tadi ada kawan2 rider ajak dia riding panas kn enjin pusing2 KL tp dia x ikut sebab saya sendirian kt umh...ok lah kira honeymoon time sekarang...bila sembang je topik bila ank nak balik...dia yg lebeh...ermmm dah ada tanda2 nk ajak saya jemput ank minggu depan tp saya ckp biar la ank tu relax jappp...tu la kl ank sorg...xda pilihan...kami 3 beranak ni mana pernah berenggang...sejengkal gerak pn bertiga...ni la kali pertama ank dara saya bercuti tanpa kami...ari tu masa ank saya minta kebenaran nk pergi..dia ckp ok tapi ibu jgn pergi...abah x nak sorg2 kt umah....hmmm dah tau dahhhhh...okey la bah ...sementara ank bercuti ni leh lah ibu bermanja ngan abah hikhik...HONEYMOON......

2 comments:

  1. terimakasih kak..hahaha sekadar mengisi ruang yg hadir kak...kita harus mengambil kesempatan yg dtg jika ia membawa seribu kebaikan....

    ReplyDelete