Followers

Blog Archive

Wednesday 12 October 2011

~kak jee oh kak jee~

bila berckp psal fb ada bnyak kisah...sejak berfb ramai juga dpt temui kwn2 lama saya..begitu juga ramai juga kwn2 baru walau pn cuma kenal di fb tp dpt juga bertukar pendapat dan berkongsi ilmu...ini yg saya nk cerita kn..mula2 masa nak add sahabat ni saya ragu2 juga..ye laa..walau cuma tgk pic saya dah kenal siapa dia...mungkin sebab saya ni suka membaca so ada lah sedikit info ttg sahabat ini..yg saya amat pasti dia adalah bekas wartawan pernah berlakun satu masa dulu dan penulis skrip..berkali2 juga berfikir nak add ke tak..dan akhirnya saya add ..terserah lah kl dia approve @ tak...jawapan nya dia approve saya sebagai kwn...bangga jadi kwn seorg yg terkenal...hehehe post pertama saya kat wall dia ..TQ 4 APPROVE...lpas tu saya mula singgah blog dia....ada saja kisah ...lpas tu saya mula tegur dia di fb ...nyata dia amat mesra..terasa diri amt di hargai sebagai kwn..begitu lah menjadi rutin saya untuk lepak di blog dia setiap hari..bila ada kemusykilan ttg masakan dia x kedekut ilmu...begitu lah sepnjang mengenali dia di fb jelas sikap nya yg mesra dan merendah diri...tp mlm td terbaca kt wall dia yg dia nk ttp fb... mmg terasa sedih...ank saya brtanya ibu sedih ye??..tentu lah saya sedih sebab x dpt lg baca update kt fb...x dpt lagi kisah2 yg byk memberi pengetahuan...hari ini saya singgah kt blog dia..masih ceria...untuk sahabat saya KAK JEE...terimakasih kerana sudi menjadi kwn...terimakasih kerna byk memberi ilmu masakan ...hehehe... dan terimakasih kerana sudi singgah kt blog saya yg entah apa2...saya akan terus ziarah kjee di alamat DUNIA DARI DAPUR KAK JEE....i will miss u sis!!!!

No comments:

Post a Comment