Followers

Blog Archive

Monday 26 December 2011

~diari balik kg.....indera kayangan 1 ~

15 dis2011-mmg dah rancang nk balik kg..sepatut nya nk bertolak mlm tu tp suami saya ubh fikiran kami bertolak ptg ...so pukul 0100 am dah sampai ke kg...bersembang sampai pkul 3 am pas tu baru zzzzzzzzzzzzz..... 16 dis2011- cuma berehat kt rumah melayan kerenah cucu(hahaha dah bercucu saya) sementara en suami sibuk melawat kawasan...bila balik kg suami saya mmg x reti diam...suka meninjau tempat mkn...murah kata nya...ye la...kt kg saya masih ada nasi lemak 50 sen ...nak jln2 pn anak saya masih ada di langkawi so kami x jln mana2 habis kan masa kt rumah je..mlm kami keluar menikmati char kuay teow kt river side arau..kedai bertentangan makam di raja....fuh sedap...yg setia ikut kami anak buah saya yg sedang menanti hari bersalin...kak ngah..sampai aje rumah lpas mkn suami saya ckp....esok kakngah bersalin leee tu....masin lak mulut suami saya.. 17 dis2011-kul 0400am kakngah kejut saya...dah ada tanda2 nk bersalin..terus bergerak ke hospital Tuanku Fauziah...suami saya tunggu dlm kereta sementara saya dan suami kakngah urus kan prosedur admitt ke HTF...bermula lah hari yg sibuk buat saya dan suami....kalau kereta tu boleh bersuara tentu dia akn menangis kepenatan..hehehe nnti saya update tentang hari2 sibuk kami berdua.....

No comments:

Post a Comment