Followers

Blog Archive

Friday 24 February 2012

~rinduuuuuuuuuuuuu.....



tetiba rasa nk update ...sekrg ni exited dgn si kecik zara..asal kn ada peluang berangan mula la dok fikir kn baju tuk si kecik apa lagi kl dgn ank dara saya mcm2 le plan nk beli utk zara..blom masuk en suami lg....pntang jumpa baju untuk bb gurl dia dah rambang mata...tp saya la yg selalu sabar kan diaorg...hehehe baik le kunun....ye mmg saya ni nmpak exited tp x over...ari tu masa jln2 kt KL hubby dah berkenan ngn sweater angry bird dah pgang2 tnya saya muat tak utk bb zara...alolo sayang cucu kita tu baru 2 bulan...hikhik tak boleh ker dia tanya.....boleh tp x sesuaiiiiii...ni pn dia dah sibuk ajak balik kg...saya on je mmg rindu sgt kat zara n zubair...cuma tgk gmbar je...anak dara saya pula sibuk...ibu boleh tak kita g holiday kat paris...haha boleh sgt2...kita holiday kt perelisssss.....itu lah yg akak maksud knnnnnnn..so rindu nk blik kg lg...rindu zara rindu zubair rindu mak ayah rindu smuaaaaa ..yg syok nya mak dah request...nak basikal baru tuk p kedai....insyaallah..

No comments:

Post a Comment