Followers

Blog Archive

Tuesday 1 May 2012

~bila 3 beranak bersama..

minggu lepas pegi cari barang2 dapur dgn en suami di econsave batang kali...sebenar nya dengan kuantiti isi rumah seramai 3 org ni saya mmg jarang nk beli stok barang2 dapur byak2..salah satu nya kekerapan masak pun tidak lah maksima hehe....dari rumah saya dah pesan pada suami biar saya yg pilih barang2 yg saya listed...bkn apa hubby saya kl masuk pasaraya je dia men amik jekkk msuk troli ..tmbah2 kl dia dgn anak dara nya ikut fuhhh makan hati saya di buat nya...


bila semua dah ada dlam troli en suami dgn anak dara dia sibuk lah meninjau kat bhgian toiletries...saya mmg tak suka lama2 dalam pasaraya....emm tapi stok ni mmg sampai 2 bulan lebeh...keluar saja dari econsave ank dara saya pula mula tinjau2 kiosk make up ...saya buat x nampak jerrr...bila suami saya sampai mmg hajat ank dara tu tercapai le...dpt lah impian dia


perjlanan bkn terus ke rumah ..suami ajk makan dan mcm biasa anak yg tetap tmpat nya..akhir nya kami pg mkn kat restoren six point nusantara [kl x silap..] lokasi kt jln besar btg kali ...dah lama ank saya nk mkn kt situ sebab nya tertarik dgn deko kt situ mkn dalam pondok ala gazebo  tapi sbab org ramai mkn kt hall jer....menu mlm tu siakap 3 rasa,tomyam, kangkung belacan n telur dadar....




    bila selesai baru lah terus balik rumah ...menerus kan tugas mengemas....  sebelum zzzzzzzzzzzzzzzzzz                                                                                                                                                                                                      

No comments:

Post a Comment