Followers

Blog Archive

Wednesday 13 July 2011

sahabat oh sahabat

 3 bulan lepas aku dpt panggilan dari seorg rakan lama hmpir 15 thn x jumpa...dulu kami sama tmpat kerja..sembang pnya sembang seorg demi seorg dpt cntct beberapa org lg kwn ...lpas raya ni boleh la buat reunion...tapi hati aku selalu teringat pada seorg kwn ni..sejak thn 2001 aku x dgr sebrg cerita tntang dia...kami pnah tinggal serumah masa bujang dulu...byk la kenangan yg kami lalui bersama...dgn family dia pn aku rapat...masa aku mengandung ddulu teringin sangat nk akan rendang tok ...arwah mak nya kirim dari bagan dato...mmg aku rindu sgt kat dia...bulan lpas ada org add aku kt fb mmg aku x knal dan x nk approve tp ank aku pula sibuk pg approve...seminggu berlalu aku wat x thu je sebab aku rasa cuma seorg budak...sampai la 18 jun waktu aku buka fb terlintas lak nk tgk mesej...terkejut aku bila terpndang msj..ACK SAYA ANK N*** MAK SAYA SRUH ACIK TPN 017*******....ya ALLAH...air mata aku jatuh sendiri ..patut la aku rasa rindu sgt..rupa nya tuhan dah atur kn kami bertemu lagi...pg tu kami berckap di telefon saja..tp rasa cam nak terbang je jumpa dia....aku x kn lupa masa2 indah kami dulu....semuga persahabatan ini akn berkekalan....insyaallah x lama lg kami akn berjumpa..sahabat ku NORA ALI..

No comments:

Post a Comment