Followers

Blog Archive

Wednesday 13 July 2011

~HUBBY NO 1~

ada kwn yg cakap kt aku.."u ni x boleh berenggang ye ngn hubby....Yesss.aku mmg jarang berenggang...boleh di kira berapa kali ...lain le kl soal kerja....mmg dah jadi rutin setiap hari suami aku akn menelefon palng kurang 3 kali  ttpi maksima tdak kurang 10 kali sehari....sampai jiran pn ckp..romantik nya hubby u...no komen ttpi sebenar nya kami x bergayut...dia just tpn tnya..buat apa...dah mkn ke..@nnti masak ye abg nk mkn....atau kl dia tntion kt tmpat kerja dia akn tpn dan cerita pada aku...tu saja...rasa nya sebagai isteri dah tanggungjawap kita mnjadi tempat dia mencurah kn apa yg dia rasa....hmm dah berbelas thn bersama rutin aku ttp sama...walaupn berselisih faham bermasam muka ttpi bila dia keluar bekerja aku ttp akn mencium tgn dia begitu juga dia tetap akn mencium pipi wlpn bergaduh.....hehehe pas 2 bila ada masa sambung gaduh kt dlm tpn...mungkin sebab ank dah besar so kami jadi mcm org baru couple...ank pn dah tahu kl suami ada kat umh dia akn ckp ..ibu g layan abah..nnti baru kita sembang2..hubby aku pula lain sikit dlam rmah kl x nampak aku pn asyik panggil je...bukan nya apa ..saja ..dia nk tdur tp aku mesti kna tunggu...hmmm...kl dia dah tidur...boleh la nk ngadap pc sampai pg pn..sebenar nya aku heran ada kwn2 time suami nk pg keja masih dok lpak ngn kkwan....sampai suami dtg antar kunci rumah....apa kess...biar lah apa org nk kata...pada aku suami dan keluarga no 1...yg penting aku tahu apa yg aku buat utk kebaikan aku dan keluarga..dan aku rasa kwn2 yg dah bersuami...kita kena jaga suami ttpi bukan control...hhhhhmmmm love u abggg...............

No comments:

Post a Comment