Followers

Blog Archive

Friday 3 June 2011

hari ni bdn rasa cam nak demam je...tp cpt2 ambik paracetamol so rasa lega....semenjak 2 menjak ni aku ni rasa mcm tntion je...nape ye? nak menepos kut ..hahaha...tu la pasal ye la nak mencecah 40an ni tntu ada simptom2 tu. Sian la yg jadi mgsa...ari 2 my SIL slh time agak nya tup2 dpt la ayt power dari aku..hmmm walhal aku  x brmaksud pun dgn kata2 aku.....bila aku dok sorg2 aku pikir balik mengalir airmata aku...mmg kasar kata2 aku...seminggu jga rasa bersalah menghantui diri aku walau aku dah berkali2 mminta maaf...walaupn SIL dah memaaf kn aku tetap rasa bersalah.......seharus nya kita kena beristifar ketika tkanan melanda diri...knapa aku leh lupa ye....mungkin juga tahap hormon x stabil selepas melaser kn org aku dtg bulan.....ape pn aku harus mhasabah diri......ingat allah selalu mimi.........emmmmmmmmmmmmmm

No comments:

Post a Comment