Followers

Blog Archive

Saturday 4 June 2011

~bos oh bosssss~

ari ni ank buah aku kak ngah tpn...bercerita ttg bos nya yg bertangguh2 nk byr gaji...dah msuk bulan lain gaji bulan lpas x byr lg dah tu mcm2 lak alasan bodoh yg di beri nya...huhuhu .Dlm hal gaji ni aku mmg x pnah hadapi masalah dgn bos2 aku...cukup time je...dah ada. tp agak nya org sekarang bila nak jadi bos x buat homework dulu....untuk bos2 yg baru nak up....ni la pesanan ku...org kerja sebab perlu kn duit ..kl x buat apa nk   kerja kan baik duduk goyang kaki je....bila nk jadi bos dlm diri kna ada kesedaran bhwa pekerja adalah aset paling pnting...so jaga la btul2...jgn cari untung dari kederat org untuk kemewahan sendiri...pekerja pn ada keperluan hidup.....eeeee mlas lah nk citer cos bila situasi cam ni aku cepat jer nak melaser org....tringat time aku mula kerja dulu...aku antara pekerja paling senior...no staf pn 005...lpas 2-3 thn bila time kenaikan gaji sama je ngan org yg msk sebulan.... nak tau apa tindakan aku.....tunggu entry seterusnya........................

1 comment:

  1. sinis n kritis sekali cik mimi. patut lanyak, lanyak je heh..heh..

    ReplyDelete