Followers

Blog Archive

Saturday 9 April 2011

anak2 buah aku~6~

bila afiq dah smkin besar aku mula mencari kerja...bla aku dah mula bekerja brmakna masa aku dah smkin kurang....ttpi tetap di luang kn bwa afiq jln2...selpas 3 thn afiq dpt adik perempuan....mcm biasa wlpun dah kerja aku masih urus ank kecik ni NURAFIQAH...masa ni aku lak sdg menyambung pljaran di k.l so aku ada kwn adik aku walaupn llaki tp amat syg kn ank2 buah....jadi bila time bawa baby g klinik aku akn amik cuti jd kami brdua akn bwa ke klinik jln maxwell....tp tuhan lebeh sayang kn FIQAH@kakak....1998 selepas sebulan koma komplikasi dari pmbedahan yg di jalani...dia pergi utk selama2nya...aku masih ingat ketika aku mlawat dia wktu aku pegang tgn dia aku cakap "kakak ni mimi dtg..."tiba2 je air mata dia mengalir...tuhan je yg tau sayu prasaan aku ....sedih bila dia meninggal aku x dpt di hubungi...selepas di kebumikan baru lah abg aku dpt menghubungi aku ...pkul 1 pg aku ke rumah abang...sedih tp kami redha...x sanggup tgk pnderitaan yg di tnggung nya....dan aku pasti kakak bhgia di sana....menanti ayah dn ibu di pintu syurga.....walaupn dia tlah tiada...tp dia ttp hidup ddlm hati ku...........ALFATIHAH...........waktu ni aku dah ada anak....tp mereka ttp ank2 ku....

No comments:

Post a Comment