Followers

Blog Archive

Saturday 9 April 2011

anak2 buah aku~5~

ingat dah nk rehat..ye la time ni aku spatut nya dah fikir kn tntang diri sndri..1990..31 july aku dtg ke k.l..bkn merantau nk cari keje tp ada yg coming soon kt dunia ni...cam bidan lak aku ...asal ad ank sedara baru ada le aku...sebulan menunggu akhir nya 28OGOS lahir le ank ke dua abg aku..ank dgn isteri baru...aku g amik dia kt HKL bwa blik umah ...sejak blik kerumah semua ngn aku ....cuma aku tk leh susu kn je..aku le yg tukar lmpin..yg tdur kn..cm aku lak bersalin....lbeh kurang seminggu aku bgtau abg nak blik kg sb dah rindu kt kg...abg pn bnar..mlm bertolak dari k.l smpai kg pagi....baru je duk nk lpas rindu abg tpn suh blik dia ckp budak kecik tu asyik merengek x nk susu x nak tidur...2 ari kt kg trs je blik k.l...bila sampai je aku dukung peluk dak kecik tu trus ok...dan seterus nya xda lagi mnangis sdgkn abg aku ckp sebelum ni mlm dia merengek je x tdur smpai ke pg...ni la budak nya...yg ngada2 tu MUHAMMAD AFIQ...tp sb dia gak aku mula kn kehidupan di K.L sampai ari ni.....sayanggg kamu...

No comments:

Post a Comment