Followers

Blog Archive

Wednesday 6 April 2011

anak2 buah aku~3~

X abis lg ngn ank2 buah...ni ank akak aku yg ke 3..akak aku ni time bersalin mesti buat gmpak aku ada kt umah dia gak bila dia sakit tp kali ini ada ramai kkwan dia ahli BAKAT jd aku cuma jaga ank2 dia je. Emmm... bidan dah dtg di bantu leh kkwan baik dia pun selamat melahir ank ke 3 .....lelaki...baby dah kuar tp uri lak wat hal so bidan pun dah call ambulance dah dekat stengah jam x kluar2 lg uri. Ayah aku pn sibuk mencari alternatif lain dpt kan air jampi dari seorg p.cik ni ..dia buta bila ayah aku g jumpa dia cuma ckp blik la dah kluar dah...sampi je ayh kat umah ambulance pn sampai uri pn kluar so x jd le akak aku naik ambulance 2... 30JULY 1987 cucu pertama lelaki mak aku lahir..ADIE IZWAN MARZUKIE a.k.a boy. ptih mlepak come le jugak...kali ni aku x jaga sepenuh nya ......sebab sbuk dk jaga along dan angah dia......

No comments:

Post a Comment