Followers

Blog Archive

Thursday 14 April 2011

anak2 buah aku yg seterus-teruss nya

ank2 buah yg latest ni ank adik bongsu aku....time adik ipar ku awal pregnan mmg teruk abis time 2 dia stay at bt cave aku lak kt shah alam...klimaksnya  satu mlm adik ku menghntar isteri dia ke rumah aku dlm keadaan x bermaya....hmpir 2 bulan jugak hingga akhir nya dia mencari umah berhampiran umah ku..1SEPT 1998 lahir le NURFATIHAH tp x da la aku menjaga sebab dia bersalin kt kg....26OGOS2000 lahir pula MUHAMMAD FAWAZ juga di kg.....dan 20 JUN2007 lahir le MUHAMMAD FAYYAD yg ni lahir  sini so kerap la juga mengadapnya.....walaupn masa kecik x dpt jaga tp sekarang ni kami mmg rapat sb jarak tmpat tinggal pn lebeh krg 10 km je...tiap2 minggu dia org akn dtg kerumah  aku....sekarang ni yg paling meletih kan....paling mmenat kan...dan pling lasak tentu lah  muhammad fayyad tp  dia la yg menceria kn keadaan bila bersama........sayang kamu ank2 mimi

No comments:

Post a Comment